Saturday, June 21, 2008

despre cum e cul sa mananci banane si portocale si alte fructe pentru ca au vitamine si asta e bine

Ma uitam de pe balcon la blocurile minunate si vesele din jur in timp ce imi balansam piciorul stang. Balansandu-l si iar balansandu-l am dar de ceea ce se poate numi carton. Nu m-a surprins descoperirea foarte mult, caci stiam ca am cutii de carton si tot felul de alte cartoane inutile si murdare in balcon . Dar am stat totusi sa ma gandesc la carton si la faptul ca totusi cartonul vine din celuloza, care vine din copac,care se taie si... deodata, in timp ce ma uitam la carton mi-am dat seama ca o pata de pe el privita dintr-un anumit unghi seamana cu un san. Cu sfarc proeminent. Si nu m-am mai gandit la copaci.Am inceput sa ma gandesc la san. Si m-am intors mult mai linistit din balcon.

No comments: